iPAQ 39xx a Angstrom - cannot open root device "mmcblk0p2"

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Červenec 12 14:38:53 CEST 2010

On Sun, 11 Jul 2010, Miroslav Pragl wrote:

> Dekuji, Adame.
> Je trosku pozde tak se omlouvam za lenost a zeptam se te: familiar zavani
> prepisem FLASH ROM ... terminy "bricked ..." se mi uplne nelibi.
> Je to tak nebo se da proste nabootovat pomoci bootloaderu z flashky jako
> Anggstrom a pokud se neco pos..e vyresi to hard reset?

Familiar umoznoval obe moznosti. Vetsina lidi chtela tu prvni protoze
umoznovala aspon na iPAQach, suspend a resume (aspon myslim ze na nich to
fungovalo). Hard reset nic neresi, pokud se poskodi zavadec systemu.
Startovat z karty jde take, ja pouzivam Linexec, ale dal se
tusim i Haret, jen se obavam ze pak nefunguje onen suspend/resume, coz
zarizeni ponekud degraduje. Vic uz ale nevim, musite nahlednout do starych
wiki stranek handhelds.org.

> MP

Adam Pribyl