Multicast routing v Linuxu

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Úterý Červenec 13 14:03:09 CEST 2010

Dne pondělí 12 července 2010 23:09:31 Jan Houstek napsal(a):
> Zdravím,
>
> pokusím se trochu vyplnit okurkovou sezonu. Nenašel by se tu někdo, kdo
>  má aktuální přehled o možnostech směrování IPv4 multicastů v současných
>  linuxových distribucích (např. RHEL5 či něco plus-minus podobného)?
>
> Hrál jsem si s tím kdysi v prehistorických časech jader 2.2 a 2.4, ale
>  jak jsem dnes s nemalým překvapením pomocí Google zjistil, nic se od té
>  doby nezměnilo, jen how-to zastarala, userspace routovací démoni
>  vypadli z mainstream distribucí a podle nářků nejednoho zoufalce
> [...]
Nevím zda pomohu, ale trochu jsem pátral a našel jsem toto:

Nástroje v depozitáři

http://monkey.org/~dugsong/fragroute/
http://ornellas.apanela.com/dokuwiki/pub:firewall_and_adv_routing
http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=routed&sektion=8
http://www.voip-info.org/wiki/view/OpenSER (týká se to modulu carrierroute,
který správce softwaru vysypal na dotaz rout)

Není v depozitáři

http://sourceforge.net/projects/rigelmcr/ (nalezeno omylem :) )

Články
http://www.linuxfoundation.org/collaborate/workgroups/networking/iproute2