vodafone gprs wvdial nefunguje

Milos Prudek info na prudek.com
Čtvrtek Červenec 15 16:43:32 CEST 2010

Nefunguje wvdial, kppp ani gnome. vwdial poskytuje nejvíc informací, tak se to
snažím odladit pomocí wvdial.

- Mám bluetooth spárovaný s PC,
- mám v init AT+CGDCONT=1,"IP","internet"
- vytáčím "*99#"
Výsledek:

ATDT *99#
CONNECT
--> Carrier Detected. Waiting for prompt.
--> Don't know what to do! Starting pppd and hoping for the best
--> Starting pppd at Thu Jul 15:54:21
--> Pid of pppd: 2639
--> Using interface ppp0
--> Disconnectign at Thu Jul 15:54:51
--> The PPP daemon has died. A modem hang up the phone (exit code = 16)

Pokud nastaváím wvdial na Stupid Mode, dostanu:

ATDT *99#
CONNECT
--> Carrier Detected. Starting pppd immediately.
--> Starting pppd at Thu Jul 15:54:21
--> Pid of pppd: 2608
--> Using interface ppp0
--> Disconnectign at Thu Jul 15:54:51
--> The PPP daemon has died. A modem hang up the phone (exit code = 16)

Lidé z Vodafone tvrdí, že na jejich straně je vše OK - vyslechl jsem je
důkladně.

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries, please **