vodafone gprs wvdial nefunguje

Milos Prudek info na prudek.com
Čtvrtek Červenec 15 18:19:10 CEST 2010

On Thursday 15 July 2010 17:32:26 Miroslav Pragl wrote:
> jen pro jistotu: mas spravne MTU, noipdefault a dalsi parametry?

Tyhle parametry neznam. Vubec jsem nezasahoval to /etc/ppp/options. Myslel
jsem ze defaultne to bude nastaveno perfetne. Takze dobra,
projdu /etc/ppp/options. Napises mi jak maji vypadat?

ma to byt "noipdefault" nebo "noipdefault yes" nebo "noipdefault = yes" ?

jaka ma byt hodnota mtu? myslel jsem ze pppd se rozhodne pro nejake rozumne
mtu pro modemove pripojeni...

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries, please **