vodafone gprs wvdial nefunguje

Tomas Macek macek na fortech.cz
Pondělí Červenec 19 12:25:25 CEST 2010

On Fri, 16 Jul 2010, Milos Prudek wrote:

> Jsou tam 3 APN. Správná APN je ta třetí - GPRS Web. Ta je v mobilu nastavena
> jako aktivovaná - nevím zda to mění její pořadí na první. Zabudované APN
> nelze smazat ani měnit. Lze jen přidávat nové (4., 5., atd.)
>
> Lze vytáčet *99# a *99***1#, ale nelze vytáčet *99***2#, *99***3# ani
> *99***4#, protože wvdial vrací chybu "neplatné číslo".

A neurčovalo náhodou pořadí profilů to "AT+CGDCONT=1", kde to číslo na
konci je pořadí profilu? Mně se něco plete, že jo. Jestli mobil nastavením
defaultního APN umí míchat faktickým pořadím nemám
tušení, ale podle mýho je to tenhle parametr. Podle mýho výtáčený číslo
*99***X neurčuje pořadí.
Můžete vyzkoušet tam zkusit zadat změnu v tom AT+CGDCONT=2 nebo 3?

T. Macek