vodafone gprs wvdial nefunguje

Matej Gajdos mato na d15.sk
Pondělí Červenec 19 15:41:59 CEST 2010

Dobry den,

prave ze pomocou AT+CGDCONT=N,"IP","apn" zadefinujete/predefinujete profil cislo N. Cize AT+CGDCONT=1,"IP","internet" by malo zadefinovat profil s cislom 1, APN internet. Nasledne by sa mal vytocit pomocou *99***1#.
Co sa pamatam, maval som problem s tym, pokial ppp vyjednavanie malo zapnutu kompresiu (nopcomp, noaccomp, noccp, novj, novjccomp...) a potom este musela prebehnut faza overovania mena a hesla, aj ked to mohlo byt hocico. Najhorsie bolo to, ze druha strana hadzala chyby uplne mimo, nedalo sa vobec podla LCP chyb "chytit".

S pozdravom,
Matej Gajdos