Re: Zamrznutí preupgrade F12 -> F13

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Červen 1 09:34:23 CEST 2010

Díky za pomoc,

yum-complete-transaction nezahlásilo žádný problém. Měl jsem však v systému
skoro každý balík dvakrát, jednou z F12 a jednou z F13.
Použil jsem
package-cleanup --cleandupes
to odinstalovalo cca 1100 balíků, potom jsem se pomodlil a restartoval a
zázrak, systém funguje. Nechápu sice, jak RPM dokázalo deinstalovat ty
balíky, když předpokládám, že soubory v balíku xyz.f12.i686 se neliší od
souborů v balíku xyz.f13.i686 a jsou na stejné cestě, ale funguje to :-)

Díky

S pozdravem
Tomáš Krbec