SquirrelMail local_autorespond_forward problem - vyreseno

Jan Volesak volesak na aristia.cz
Čtvrtek Červen 3 21:53:19 CEST 2010

Ano, bylo to opravdu způsobeno tím, kam se server konektil. Bohužel někdo méně povolaný doplnil záznam pro localhost na ip 127.0.0.2. Toto se ale zásadněji projevilo až po provedení updatů. Napadlo mě to v okamžiku, kdy nešlo z veverky ani odeslat email jinam, než do domény zachytávané samotným serverem s hláškou relay denied. Po kontrole a úpravě hosts začalo vše fungovat správně.
 K těm .dll  php. Díval jsem se na jiný server stejné verze OS a ty hlášky jsou tam také bez fatálních následků. Předpokládám nějaký bug v php.
Honza Volešák