iSCSI

Petr Baláš petr na balas.cz
Čtvrtek Červen 10 17:40:26 CEST 2010

Zdravim

Obcas by se mi hodilo si rozsirit disky ve Win pocitaci a napadlo me nabidnout
kus disku z Linuxu. Pozaduji ale aby to umelo zachovat i prava a vubec vsechny
atributy t.j. samba neni vhodna. Napadlo mne iSCSI. Pozadavky -
prostor nabizet ze souboru (poud mozno sparse), kopmatibilita s Win7
popr. WinXP (potesi ale neni zcela nezbytne), snadna sprava a pridani
dalsich "disku". Rychlost neni zcela kriticka (snek neni vhodny ale budu
to pouzivat spis na obcasne odlozeni zalohovanych dat t.j. zadna krize).
Podpora primo partitions ci LVM me naprosto nezajima :-).

S cimpak mate dobre zkusenosti? Popr. odkaz na vhodne HOWTO potesi.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz