OT: Kam v byte uklidit hucici pocitac?

Martin Konečný konecma na seznam.cz
Pátek Červen 11 18:22:45 CEST 2010

Řešil jsem podobný problém jako vy, PC mi někdy běží přes noc a chtěl jsem
ho utišit. Nejprve otevřete bednu a podívejte se, který větrák dělá
největší hluk, moje zkušenosti naznačují, že největší problémy jsou
obvykle se zdrojem.
Dále jsem většinu ventilátorů vyměnil za jiné velice se mi osvědčila
značka Nexus, tyto ventilátory jsem připojil na regulátor otáček, výběr je
např. zde: http://www.alfacomp.cz/php/index.php?eid=15L14507N0BU2RF
Dále jsem bednu vylepil touto izolací:
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514508K1J029JCPU
Na disky jsem použil toto:
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514508K1J00CCHKM ta
nejlevnější varianta je dostačující, měl jsem i dražší chladiče, ale
rozdíl v hlučnosti byl zanedbatelný...
Ve zdroji jsem ventilátor vyměnil za Noctua NF-S12-800 bulk s nízkou
hlučností a připojil ho na základní desku.
Toto řešení PC téměř ztiší, jak už někdo poznamenal, jediný hluk generují
disky.
Hezký večer

--
Martin Konečný