max velikost souboru vytvoreneho pomoci dd

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Pondělí Březen 8 11:51:05 CET 2010

Schválně jsem udělal drobný test na svém 32bit OpenSuSE 11.0:

tapik na bilbo:~> dd if=/dev/zero of=/dev/null
^C6591756070+0 vstoupivších záznamů
6591756069+0 vystoupivších záznamů
3 374 979 107 328 bajtů (3,4 TB) zkopírováno, 5 334,13 s, 633 MB/s
tapik na bilbo:~>

Jak je patrné z výpisu, po nějaké době mě to přestalo bavit :-)
--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com