Fedora 12, Ufon a NetworkManager

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Březen 18 22:31:20 CET 2010

Dne 17.3.2010 09:51, Miroslav Pragl napsal(a):
> Ahoj,
> kdyz se podivas do Fedora bugzilly na NetworkManager pochopis :(
>
> Naposledy byl IMO pouzitelny v FC10 kdy umel nadefinovat "natvrdo"
> seriova PPP pripojeni. Ted se snazi byt chytry a vysledek je tristni.
>
> MP

Mě pod fedorou 12 ufon fungoval bez problémů.

Taky se to nechtělo spojit tak jsem akorát v nm v nastavení v nastavení
PPP zrušil zaškrtnutí povolit kompresi dat, hlaviček a použít šifrování
a pohrál jsem si v povolené metody ověření (ale tam nevím co jsem měl
nastavené) ufona už nemám takže to už nemůžu ověřit.

měl jsem modem:
http://www.abclinuxu.cz/hardware/pripojeni-na-sit/cdma-umts/anydata-adu-510l

V dětech jsou uloženy všechny naše vlastní velké možnosti.
		-- Tolstoj