[Vyreseno] Pomaly sekvencni zapis na SATA disk

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 25 12:41:35 CET 2010

	Jeste jsem zmeril ze na obou strojich to fungovalo zhruba tak,
ze slot 1 daval ten vykon co ocekavam, sloty 2 a 4 davaly tak 50 % vykonu,
a slot 3 tak 25 %.

	Upgradoval jsem BIOS[1] a nyni disky funguji tak rychle jak ocekavam.

-Yenya

[1] Gentoo Wiki ma pekny popis toho jak udelat bootovaci flashdisk
	s FreeDOSem. Porad jsem premyslel kde vzit bootsektor toho
	FreeDOSu, ale emulovat cely image diskety jako disketu
	pomoci "memdisk" z baliku syslinux me fakt nenapadlo.
	Pekny trik.

	http://en.gentoo-wiki.com/wiki/FreeDOS_Flash_Drive

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox