Fedora 12, Ufon a NetworkManager

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 25 13:40:02 CET 2010

Petr Šobáň wrote:
: Dne 17.3.2010 09:51, Miroslav Pragl napsal(a):
: > Ahoj,
: > kdyz se podivas do Fedora bugzilly na NetworkManager pochopis :(
: >
: > Naposledy byl IMO pouzitelny v FC10 kdy umel nadefinovat "natvrdo"
: > seriova PPP pripojeni. Ted se snazi byt chytry a vysledek je tristni.
: >
: > MP
:
:
: Mě pod fedorou 12 ufon fungoval bez problémů.
:
: Taky se to nechtělo spojit tak jsem akorát v nm v nastavení v nastavení
: PPP zrušil zaškrtnutí povolit kompresi dat, hlaviček a použít šifrování
: a pohrál jsem si v povolené metody ověření (ale tam nevím co jsem měl
: nastavené) ufona už nemám takže to už nemůžu ověřit.
:
: měl jsem modem:
: http://www.abclinuxu.cz/hardware/pripojeni-na-sit/cdma-umts/anydata-adu-510l

	Ja jsem to nakonec vyresil pomoci vytvoreni

/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-Ufon

kde jsem v PPPOPTIONS napsal "call Ufon" (a mel /etc/ppp/peers/Ufon).
/sbin/ifup Ufon pak fungovalo, jen aplikace (Evolution. Firefox) si myslely
ze jsou offline. Vyresil jsem to pres

chkconfig NetworkManager off
chkconfig network on

	Pres NetworkManager se mi to proste nepodarilo uchodit. Uz to
asi necham tak.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox