[Vyreseno] Pomaly sekvencni zapis na SATA disk

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 25 22:31:58 CET 2010

Adam Pribyl wrote:
: On Thu, 25 Mar 2010, Jan Kasprzak wrote:
:
: >[1] Gentoo Wiki ma pekny popis toho jak udelat bootovaci flashdisk
: >	s FreeDOSem. Porad jsem premyslel kde vzit bootsektor toho
: >	FreeDOSu, ale emulovat cely image diskety jako disketu
:
: Jo to sem resil taky - a je jednoduche - staci dvakrat nainstalovat
: FreeDOS. Pri prvnim se zapise do BOOT sektoru a pri druhem vytvori na
: disku "FreeDOS.BSS" s obsahem bootu (zrejme ovsem z te prvni instalace -
: rekl bych to je zaloha bootsektoru, jako to delalo lilo).

	Ja jsem prave s tim memdiskem vubec nemusel nic instalovat
- bootovani obstaral syslinux a memdisk udelal z image diskety
virtualni drive a: (pricemz flash disk byl pak c:).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox