VIM a prepisanie vyznaceneho bloku

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Úterý Březen 30 12:31:15 CEST 2010

Zdravim,

uz dlhsie dumam nad tym, ci vo VIMe je mozne urobit to, ze vbehnem do
visual modu, oznacim treba nejake slovo a chcem ho prepisat inym s inou
dlzkou, ale tak, aby som prepisovanim neprekrocil vyznaceny blok. Teraz to
robim tak, ze oznacim slovo, stlacim `x`, nasledne `i` a napisem slovo
nove. Napadlo ma, ze by mohlo fungovat oznacenie a potom `R`, ze by som
prepisoval len v oznacenom bloku, ale toto nefunguje. Nepodarilo sa mi ani
vygooglit, existuje vobec nieco take? Mam pocit, ze by mohla existovat
jednoklavesova operacia, aspon u mna je to casta cinnost. x+i mi pride ako
zdlhave a nepohodlne :)

Vdaka

--
S pozdravom,