Vyreseno [was: sendmail, ldap a trochu hardcore]

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Úterý Březen 30 15:51:05 CEST 2010

Ahoj,

  no, problem byl uplne nekde jinde. Mel jsem blbe zaznam v /etc/hosts, kdy
jsem zkousel virtuser mapovani z cosi na hafera.valasske-laboratore.cz na
__neco__, ovsem hafera.valasske-laboratore.cz byla na radku spolu s
localhost.localdomain a byla jako posledni.

Tohle sendmailu nedelalo z nejakeho duvodu dobre. Ve chvili, kdy jsem to
v hosts tabulce tohle presmeroval na IP adresu jine rozhrani, nez je
loopback, tak mi to zacalo fungovat.

Priste si znova zopakuji, ze pred hratky se sendmailem to chce radeji
funkcni DNS a ne vsechno zkouset na jednom stroji.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...