jak na zastupne znaky? rozbaleni vice souboru najednou

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Květen 9 09:46:02 CEST 2010

Hello, world!\n

> Mam v adresari toto a chci to rozbalit vsechno najednou na jeden prikaz ale jaxi mi nefunguji zastupne znaky...
>
>  unrar e -v -pheslo *
>
> nebo ruzne masky... kdyz zadam jednotlivy soubor (vzdy prvni z archivu),
> rozbali se to OK... Diky za radu zrejme jde o moji neznalost...

`unrar' stejně jako většina archivátorů interpretuje další argumenty jako
jména souborů v archivu, nikoliv jako další archivy.

Mělo by stačit třeba:

	for a in *.rar ; do unrar e $a ; done

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
Q: Who invented the first airplane that did not fly?  A: The Wrong Brothers.