Názvy souborů v maildir

Pavel Krafcik linkon na pjk.cz
Pondělí Květen 10 10:02:21 CEST 2010

Zdravím,

jsem si říkal, že by se mi to zaprvé víc líbilo (jasně, že je
nepodstatné, co se mi líbí), a pak jsem si říkal, že by to mohlo ušetřit
místo při zálohování těch statisíců souborů, co mi sem natahali uživatelé.
Měli jsme tu jeden cvičný server s Debianem a ten fqdn nepoužíval. Jenže
už tu není, takže ho neprozkoumám.

Pavel Krafčík