Názvy souborů v maildir

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Květen 10 11:32:31 CEST 2010

On Mon, May 10, 2010 at 10:02:21AM +0200, Pavel Krafcik wrote:
> Zdravím,
>
> jsem si říkal, že by se mi to zaprvé víc líbilo (jasně, že je
> nepodstatné, co se mi líbí), a pak jsem si říkal, že by to mohlo ušetřit
> místo při zálohování těch statisíců souborů, co mi sem natahali
> uživatelé.
> Měli jsme tu jeden cvičný server s Debianem a ten fqdn nepoužíval. Jenže
> už tu není, takže ho neprozkoumám.

Ahoj,

muj debianek pouziva format
	1273476834.P32260Q0M802481.eco:2,ST
Pricemz "eco" je nazev serveru a relevantni cast /etc/hosts vypada takto:
	127.0.0.1	localhost
	127.0.1.1	eco.xxxxx.xxx	eco
Jako delivery pouzivam dovecot/deliver s konfiguraci v master.cf
	dovecot   unix  -        n       n       -       -       pipe
	  flags=DRhu user=vmail:vmail argv=/usr/lib/dovecot/deliver \
	  -d ${recipient}

-- Dalibor Straka