Názvy souborů v maildir

Pondělí Květen 10 13:59:26 CEST 2010

On Mon, 10 May 2010, Pavel Krafcik wrote:

> [...] že by to mohlo ušetřit místo při zálohování těch statisíců
> souborů, co mi sem natahali uživatelé.

Ušetříte kolik? Jestli 20 znaků = bajtů na soubor, tak to bude hodně.
A běžný soubor s emailem je jak velký? Řekl bych, že dvě kila nejméně.
Kolik je 20 B z 2 kB?

A kolik byste ušetřil, kdybyste vynechal všechny animované krávoviny,
co si rozesílají emailem místo toho, aby dělali užitečnou práci? ;)

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /