disky a smart

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Úterý Květen 11 08:29:12 CEST 2010

dobrý den,
mě se celkem osvědčilo vybírat do SW Raidu disky podle tohoto seznamu:
http://www.cisco.com/en/US/docs/storage/nass/csbcdp/nss/avl/reference/guide/NAS_AVL_1834201.pdf
jsou to disky, které Linksys doporučuje pro svoje NAS, které v sobě
nemají nic jiného než
Linux se SW raidem. Ten seznam ovšem neřeší spolehlivost jednotlivých
typů, ale pouze jejich "vhodnost"
pro SW Raid.

S pozdravem

Miloslav Synek

tel. : +420 318493747

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz    nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím dokonce
i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.