Odp: 金利2.7〜6.2パーセント実施中

Richard Svec richard.svec na ecce.sk
Úterý Květen 11 19:45:52 CEST 2010

Milan wrote:
> Je dotaz jedné lamy (mne). A chodí to opravdu od serveru konference,
> nebo se to jenom tak tváří? Také mi začlo chodit více spamů, ale zrovna
> tento mi nepřišel. Usuzuji tak dle toho rozsypaného čaje.
> Milan

Hmm v hlavickach tych spamov vidim spravne List-Id: a dalsie List-*
parametre tak to zrejme ide do konferencie.  A podla statistik aj na
nasich mailserveroch prudko narastol pocet spamov.  Trochu pomohlo
zvysenie skore pre BAYES_99 v spamassassinovi, ale je to len docasne
riesenie a asi nie najlepsie.  Takze priebezne sledujem false-positive v
statistikach.  Nastastie nijak nestuplo.

--

Richard Svec