Re: Z IPV6 do IPV4

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Pátek Květen 14 20:20:52 CEST 2010

> Pouze na aplikacni urovni tj. napr. pro web proxy (squid).
>
>   Tomas Kasparek               E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz

Tak to je smutný. To by znamenalo vést souběžně dvoje manglovací pravidla a všechno 2x.  Jeslti to dobře chápu, tak když udělám routovanou ipv6 síť, tak po ní nemám možnost poslat ipv4 subnet.

Poslední věc. Moji poskytovatelé mě v současné době nedokáží poskytnout ani ipv6 a tak používám tunel přes tunnelbroker.net/ tam ale víc jak 10Mbit neprotáhnu a odezvy třeba na seznam jsou 30ms místo 4ms. Je tu v česku někdo, kdo poskytne tunel s lepšímy parametry?

Havlát Zdeněk