Instalace apcupsd do vmware esxi hostu

Jan Kovar honza na tnx.cz
Sobota Květen 15 00:03:33 CEST 2010

DD.

To asi nepujde. Ta UPSka ma USB kabel. Takze pripojeni je mozne jen k
fyzickemu stroji, tedy k hostu. Aspon tak jsem to pochopil. Jeste premyslim
o tom, ze bych nejak pouzil webove rozhrani, ktere ta UPSka ma. Pristup k
statusu je bez prihlaseni, takze teoreticky by mohlo jit najit v textu,
jestli nejede na baterky a podle toho spustit script. Uvidime.

Honza