email management

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Květen 17 19:32:04 CEST 2010

> Co použít, když potřebuju "inteligentnější" emailový program, který by
> propojoval emaily s připomínkami? Příklad: posílám žádost dodavateli a
> potřebuji, aby nějaký software sledoval, zda na můj email přišla odpověď
> řekněmě do 3 dnů, a pokud nepřišla, aby mě ten software upozornil, že
> nepřišla.
>
> Zkrátka bych daný email během jeho psaní nastavil jako "upomínat pokud
> nepřijde odpověď do X dnů".
>
> Co se na takové věci používá? Customer Relation Management?

Nevim o nicem takovem, ale je to vec, ktera by se zrejme hodila leckomu.

Napadlo me aplikacni reseni, robot na vlastnim mailserveru by prijimal
maily pro remind-in-Xd[ays]@domena.cz.

Tedy do odesilaneho mailu byste pridal Bcc: remind-in-3d na domena.cz a
robot by mel vsechny nutne informace:

    * e-mail odesilatele
          o kam upozornovat

    * e-mail adresata, subject a text mailu
          o identifikace hlidani a moznost zobrazeni pres webove
            rozhrani hlidadla

    * message-id
          o Robot by zaroven dostaval kopie veskere prichozi posty a
            sledoval zahlavi jako References, takze by podle tohoto
            poznal odpoved.
          o Zaroven by mohl odhadovat, co je odpoved podle e-mailove
            adresy a subjectu.

Dost prace (vyvijet cokoli pro e-mail je narocne), ale mohlo by to fungovat.

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164