email management
Vladimir Macek
macek na sandbox.cz
Pondělí Květen 17 19:32:04 CEST 2010
>
> Co použít, když potřebuju "inteligentnější" emailový program, který by
> propojoval emaily s připomínkami? Příklad: posílám žádost dodavateli a
> potřebuji, aby nějaký software sledoval, zda na můj email přišla odpověď
> řekněmě do 3 dnů, a pokud nepřišla, aby mě ten software upozornil, že
> nepřišla.
>
> Zkrátka bych daný email během jeho psaní nastavil jako "upomínat pokud
> nepřijde odpověď do X dnů".
>
> Co se na takové věci používá? Customer Relation Management?
>
Nevim o nicem takovem, ale je to vec, ktera by se zrejme hodila leckomu.
Napadlo me aplikacni reseni, robot na vlastnim mailserveru by prijimal
maily pro remind-in-Xd[ays]@domena.cz.
Tedy do odesilaneho mailu byste pridal Bcc: remind-in-3d na domena.cz a
robot by mel vsechny nutne informace:
* e-mail odesilatele
o kam upozornovat
* e-mail adresata, subject a text mailu
o identifikace hlidani a moznost zobrazeni pres webove
rozhrani hlidadla
* message-id
o Robot by zaroven dostaval kopie veskere prichozi posty a
sledoval zahlavi jako References, takze by podle tohoto
poznal odpoved.
o Zaroven by mohl odhadovat, co je odpoved podle e-mailove
adresy a subjectu.
Dost prace (vyvijet cokoli pro e-mail je narocne), ale mohlo by to fungovat.
--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164
Další informace o konferenci Linux