Pomala Samba

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Čtvrtek Květen 20 14:37:40 CEST 2010

Zdravim do fora,

mam nasledujici problem se Sambou.

Mam Linux server na OpenSuSE 11.0 a na nem Sambu 3.2.4. Problem je v
kopirovani.

Pokud mam sitovku na linuxu prepnutou na 100Mb/s je kopirovani tam i zpet
odpovidajici, tj. něco kolem 10MB/s.

Pokus sitovku prepnu na gigabit, tak při kopirovani z Linuxu na stanici s
WinXP je rychlost kolem 30MB/s. Není to zadny zazrak, ale alespon to. Ale
při kopirovani z WinXP do Samby je to des, tam se pohybuje rychlost od
nějakých 100kB/s do max 4MB/s. Zrejme podle nalady Samby. Snazil jsem se
googlit, tento problem je mockrat popsan, ale ja jsem reseni nenasel.
Zkousel jsem si hrat se socket_options, ale bez efektu.

FTP jede v pohode, takze problem je jen a jen v Sambe.

Pomuze nekdo.Diky.

M.Hajek