Pomala Samba

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Středa Květen 26 14:10:49 CEST 2010

Prestavam tomu rozumet uplne, ale problem nejspise opravdu nekde v HW. Pokud
aktivuji v BIOSu onboard LAN, jen v BIOSu, v Linuxu je zakazana, tak v tu
chvili prenos dat z 300-400kB vybehne na 25MB/s. Pokud ji opet zakazu, jsem
tam kde jsem byl.
No a aby to nebylo tak jednoduche, tak kolega s novym EliteBook 8540 a W7
dosahuje rychlosti 35-40MB/s bez ohledu na to, jestli onboard LAN na Samba
serveru je enabled ci disabled.
Karta přes kterou jedu je D-Link DGE-530T.

MH