Hláška v syslogu

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Sobota Květen 29 19:50:06 CEST 2010

Dne So 29. května 2010 13:26:22 Vítězslav Kašička napsal(a):
>     Zdravím konferenci,
> můžete mi někdo říct co znamená následující hláška v syslogu, jenž se
> tam oběvila několikrát zasebou:
> May 29 12:45:23 skvn kernel: SysRq : HELP : loglevel(0-9) reBoot Crash
> terminate-all-tasks(E) memory-full-oom-kill(F) kill-all-tasks(I)
> thaw-filesystems(J) saK show-backtrace-all-active-cpus(L)
> show-memory-usage(M) nice-all-RT-tasks(N) powerOff show-registers(P)
> show-all-timers(Q) unRaw Sync show-task-states(T) Unmount
> show-blocked-tasks(W)
>
> Mám to na serveru tak jsem si jistý že se na klávesnici nic nemačkalo.

> [...]
Trochu jsem se v tom rýpal a stejná hláška se objevila na tty1 a potom v
logu, pak se mi se stejnou klávesou podařilo zhodit systém :), takže jsou
tři možnosti, buď jste tu klávesu zmáčkl vy a nevíte o tom nebo ji zmáčkl
někdo jiný (kdo, proč a jak!!!!) nebo je to nějaká chyba. Sekvence
<ALT>+<SYSRQ>+<B> restartuje systém. U mě je v lozích asi tříminutová
pauza. Víc nevím.
Hodně zdaru!!!
--
 Leonardo