Instalace Debian Lenny - balíčky s keyrings

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Květen 31 21:11:36 CEST 2010

Ladislav Vaiz wrote:
> Ahoj,
> stává se mi, že instalace Debianu Lennyho "zamrzne". V konzoli s logy
> pak vidím, že se řádkový backend ptá, zda věřit nepodepsaným balíčkům.
> Stdin je ale přesměrován bůhvíkam a nejde mu odpovědět.
> Existuje nějaký postup, jak potřebné klíče nainstalovat ručně? Zkoušel
> jsem všechny balíčky obsahující slovo keyring, ale zřejmě to nestačí.
>
> Díky Láďa

A to se stává u balíčků přímo z distribuce, nebo odněkud odjinud? Mně
tedy stačila (snad) jen instalace balíčku debian-archive-keyring. Tedy
přímo pro balíčky od Debianu. Pak mám ještě něco od
debian-multimedia.org a ti, myslím, měli na stránkách napsáno, jak
přidat jejich klíč. Jinak nevím.
PM