Keyboard layout switcher

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Listopad 1 02:30:09 CET 2010

Dd,

On Sat, Oct 30, 2010 at 10:07:05PM +0200, honzarezna wrote:
> Zdravím, nevím, jestli nedělám někde chybu, ale koukám na
> aktualizované KDE 4.5.0 jako zjara. Nemůžu totiž najít přepínač
> klávesnice. Nejen že mi chybí vlaječka v systémovém panelu, ale v
> nastavení KDE je vše nastaveno jako vždycky, tzn rozvržení cz/us,
> přesto indikátor není a zkratka ctr+alt+K nefunguje!
> Co mám já zoufalec dělat?!

podívat se do Nastavení systému -> Vstupní zařízení ->
Klávesnice -> Layouts (u mě v Kubuntu nepřeloženo).

Zde mám zatrženo 'Show layout indicator', pak se zde dá zvolit,
zda má být přepnutí globální nebo po jednotlivých oknech a také
klávesové zkratky pro přepnutí...

Dřív to bylo součástí Lokalizace a přišlo mi to logické, ale...

Zdraví
Honza Marek