Jak zjistit stav screensaveru v konzoli? - VYRESENO

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Listopad 2 21:13:14 CET 2010

Karel Zak wrote:

>    char ioctlarg = TIOCL_BLANKEDSCREEN;
>    int ret = ioctl(0,TIOCLINUX,&ioctlarg);

Jejda, Váš mail jsem si přečetl až teď, když jsem se konečně dostal k
napsání odpovědi (nevím, proč mi tenkrát uniknul). Ano, je to přesně
tak. Jen pro úplnost dodám způsob, jak jsem to použil:

#include <linux/tiocl.h>
char ioctlarg = TIOCL_BLANKEDSCREEN;
char ioctlargUNBL = TIOCL_UNBLANKSCREEN;
if (ioctl (0, TIOCLINUX, &ioctlarg)) {/* screensaver je aktivni */;}
ioctl (0, TIOCLINUX, &ioctlargUNBL); // deaktivuje screensaver

Už může spát klidně. :-)

Velice vám všem děkuji za rady
PM