Zahadne zaplneny disk

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pondělí Listopad 8 12:28:39 CET 2010

Napadlo ma, ze to bude nieco na tento sposob, ale problem je ten, ze vo
/var/log/ ziadne subory nemazem. Subory maze jedine logrotate, ale to by
tam musel ostat visiet nejaky proces, ktory by neustale zapisoval,
nehovoriac o tom, ze 30GB sa tam za beznej prevadzky zapise zhruba za
niekolko mesiacov. Pritom posledny restart stroja bol asi 2 tyzdne dozadu.
A este dva dni dozadu som kontroloval stav diskov a nevsimol som si nicoho
neprirodzeneho.

Ak by sa to opakovalo, skusim pozriet s lsof, ako mi bolo poradene vyssie

--
S pozdravom,
Martin Tiršel