facebook nelze uploadovat fotky

Milos Prudek milos na prudek.com
Sobota Listopad 13 09:04:57 CET 2010

Mám Linux Mint 9 LTS, v podstatě Ubuntu 10.04 LTS.
Nefunguje posílání fotek na Facebook z Firefoxu ani z
Chromium.

Facebook / Upload Photos / Select Photos mě nechá zvolit
fotku, a po stisku OK se octnu zpět na obrazovce s tlačítky
"Select photos" a "Cancel", takže upload vůbec nezačne.

Když zkusím Simple Uploader, zvolím fotku a kliknu "Upload
Photos", objeví se "Uploading photos" a status bar ukazuje
"sending request to upload.facebook.com", a tak to trvá
donekonečna.

Web java.com mi říká "You have the recommended Java
installed (Version 6 Update 22)."

Zkusil jsem posílat i z aplikací digiKam a shotwell, se
stejným výsledkem.

Posílat fotografie z Firefoxu na WIndows XP na tentýž
facebookový účet funguje...

--
Milos Prudek