Synchronizace dvou kalendaru?

Zdeněk Burda zdenda na zdenda.com
Pátek Listopad 19 00:00:21 CET 2010

Dobrý den,

před nějakou dobou jsme nasadili ve firmě program DAViCal (CalDAV) a až na divné ovládání administrace (ale to jsem stejně dělal jen jednou po nasazení:-)) jsme max. spokojení. Přistupujeme ke kalendářům z různých klientů (Thunderbird/Sumbird, iPhone, iCal), používáme sdílené kalendáře s různým oprávněním a vše ok. Na rozdíl od čistého webdav řešení se mi už nestává, že bych o kalendář přišel, protože se Thunderbird a jeho plugin zrovna nějak nevhodně zamyslel.

S pozdravem,
	Zdeněk Burda