facebook nelze uploadovat fotky

Sobota Listopad 20 19:33:52 CET 2010

On Fri, 19 Nov 2010, Milos Prudek wrote:

> Prozradíte mi jak to že facebook potřebuje menší MTU, když mám připoení
> kabelovou televizí a žádné problémy s ničím ohledně internetu, až na ten
> facebook?

Protože zkur* něco v PMTU discovery je best business practice.

Zdá se, že Držkokniha zahazuje fragmentované pakety (to je samo o sobě
značně diskutabilní chování).

Tipnul bych si, že Vaše skvělé připojení přes kabelovou televizi nedokáže
přenést pakety v plné "ethernetové délce" (MSS 1460) a místo toho, aby tam
pořádně fungovalo PMTU discovery a vysvětlilo odesílateli, že má posílat
TCP segmenty menší, tak je prostě posílá dál fragmentované. Normálně se na
cílové straně defragmentuje a funguje to (až na mírné zvýšení režie), ale
když druhá strana ty framentované pakety zahazuje...

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /