Nokia E52

Tomáš Janoušek pytt_l na nomi.cz
Úterý Listopad 23 22:29:02 CET 2010

Zdravím,

On Tue, Nov 23, 2010 at 09:23:05PM +0100, Pavel Just wrote:
>   Mám Nokii  E52 a snažím si stáhnout tlf. čísla a SMSky.
> Přes modrý zub jsem rozchodil i serial rozhraní s AT command
> setem, ale příkazy pracující se SMS a telefonními čísly
> nefungují. Nenapadá někoho, kde dělám chybu ?
> Pavel

Nevím jak s SMS, ale telefonní čísla by měla jít exportovat tak, že se v
seznamu všechna označí a pak se dá Volby → Kopírovat vizitku → Do jiné paměti,
čímž se vyexportuje každý kontakt jako samostatný vCard na paměťovou kartu.

(Tedy aspoň na Nokii 5800 jsem nějakou takovou fci viděl.)

S pozdravem,
--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/