sofistikovany stahovac posty?

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Čtvrtek Listopad 25 09:19:53 CET 2010

On Wed, Nov 24, 2010 at 11:08:19PM +0100, Petr Tomasek wrote:

> Zdravim!
>
> Potreboval bych neco takoveho:
>
>  - pravidelne stahovat ze serveru postu, aby pritom:
>    - na serveru zustavala posta jeste po urcity cas (napr. 1/2 roku)
> a postu starsi smazat. pritom na lokale by se mela objevit i nejnovejsi.
>    - toto se delo pro vice "slozek" posty (posta se mi automaticky
> na serveru tridi)
>    - aby to na lokale ukladalo do maildiru
>    - pokud mozno sesynchronizovat priznak precteni posty
>    - pripadne, aby se doba, po kterou posta zustane na serveru, dala
> [...]

Sám používám offlineimap, který dokáže synchronizivat IMAP/lokální maildir vůči sobě. Na mazání pak na serveru spouštím
archivemail, který s patřičnými parametry umí mazat maily zadaného stáří z daných složek (nebo někam zazálohovat
apod.). Má to asi jeden háček - asi chcete, aby ta pošta na lokalu vám zůstala všechna a mazala se jen ta na serveru,
že? Offlineimap defaultně po tom, co zpráva zmizí z IMAP serveru, ji smaže i na localhostu, ale možná by to šlo nějak
poladit, aby neprováděl mazání...

--
Jan Krajdl