IP kamera, ukladanie streamu

msk.conf msk.conf na gmail.com
Čtvrtek Listopad 25 14:14:43 CET 2010

  Ahoj.

Kupil som 2 kamery AirLive OD325HD. Povodne som chcel kamery nastavit
tak, ze cez den budu
zaznamenavat len fotky ( 1 za par sekund ) a v noci zapnu prisvietenie a
budu reagovat na pohyb a nahravat
video na ftp server. Bohuzial som za boha neprisiel na to, ako na 2
rozne eventy nastavit 2 rozne formaty.
Z toho co som uklikal mozem proste pre oba scheduly bud fotit, alebo pre
oba nahravat video. Co je uplne naprd.

Preto ma napadlo kameru nastavit na (nocny rezim + detekcia pohybu ==
video) a fotky robit z linux servera grabovanim
rtsp streamu.

Tusi niekto nejaku linux utilitu, pomocou ktorej by som mohol z rtp
streamu kazde cca 3 sec zaznamenat jeden frame?
Skusal som mplayer, ten je schopny stream prehrat, ale -dumpstream
-dumpfile sposobi coredump ( stream not seekable ).

Pripadne sa vybrat inou cestou?

Diky

--
Dusan