IP kamera, ukladanie streamu

Dusan Msk msk.conf na gmail.com
Čtvrtek Listopad 25 16:32:24 CET 2010

Ahoj.

Jiri: Presne toto som ocakaval, ale v "polooficialnom" zozname dostupnych
url som nasiel len videoformaty.
Kazdopadne zajtra budem mat kameru zase dostupnu, takze skusim heurestiku na
rozne url, mozno
sa zadari.

Lubos: zaujimavy projekt, hodim na to zrak. Priznam sa ale, ze tejto
moznosti by som sa rad vyhol a vyuzil
detekciu priamo v kamere.

Diky.