IP kamera, ukladanie streamu

Jiří Pidrman jpidrman na volny.cz
Pátek Listopad 26 10:17:13 CET 2010

Me se velikost meni podle toho, jakou velikost mam nastavenou ve webovem rozhrani. Ale nemam HD kameru.

Jinak odkazy co vsechno se da od kamry chtit jsem nasel v dokumentu "IP Camera Open API.doc" stazenym primo od AirLive, v sekci download. (pripadne mohu poslat, ale opet to je k jine kamere)

Jiri Pidrman