xrandr a posunuti druhe obrazovky

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Úterý Říjen 5 13:04:09 CEST 2010

Ahoj,

  jsem lehce nestastny z manualove stranky xrandr a moc tomu nerozumim.

  Pouzivam fvwm a nepouzivam "listu panelu". Ke svemu notasu mam pripojeny
druhy monitor a prikaz

xrandr --output LVDS1 --primary --output VGA1 --auto --mode 1280x1024 --left-of LVSD1

mi spravne zobrazi plochu na externim monitoru vlevo od plochy na LCD
notebooku. Notebook ma rozliseni 1440x900. Cela plocha tak ma rozmer
2720x1024.

  Z meho pohledu jsou vsak zarovnany horni okraje ploch a na
notebooku, ktery ma uzssi display (900), mohu zajet mysi pod spodni okraj
okraj obrazovky. Ja bych rad zarovnal spodni okraje (tedy posunul VGA1 o
124 bodu vyse).

  Poradite mi prosim vhodny parametr a jeho hodnoty? Zkousel jsem ruzne
experimentovat s --panning, ale chova se to uplne jinak :-(

Diiiky.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...