monitoring odchoziho UDP trafficu

Ondrej Svoboda svoboda na svoon.net
Neděle Říjen 10 16:04:29 CEST 2010

> A cilove/zdrojove porty vypadaji taky nahodne, nebo jak? A jste si jisty
> ze jde o odchozi spojeni?

cilo (i zdrovojove) porty jsou nahodne.
v tuto chvili resim situaci tak, ze ctu /proc/net/ip_conntrack a pokud
pocet spojeni z/na nejake IP presahne 3000, IP zafirewalluju:
iptables -t raw -I OUTPUT -d $ip -j DROP

- timto jsem zjistil ze se jedna o odchozi traffic - puvodne jsem
bolokoval pomoci -I INPUT -s $ip, ale nechytlo to zadny packet.

Peakovi diky za info o --log-uid - to jsem pouzil, takze ted vim, ze je
to uzivatel nobody, pod kterym apache bezi :)

ted uz bych potreboval jen ten pid podle ktereho bych dohledal webovy
prostor.

ondrej