monitoring odchoziho UDP trafficu

Ondrej Svoboda svoboda na svoon.net
Čtvrtek Říjen 14 22:05:36 CEST 2010

zdravim,
chkrootkit jsem zkousel - spousti se mi kazdy den, pro jistotu jsem jej
jeste preinstaloval z repository, ale nic nenasel.

abych to tedy nejak shrnul - zrejme neexistuje zpusob, jak sparovat UDP
spojeni s PID (krom netstat, kde UDP nejsou) a bohuzel se nedari najit
ani zadne jine reseni jak zjistit, ktery url/php spojeni otevira.

diky ondrej