Nevzbouzející se počítač

Ivo [Bear] Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Úterý Říjen 19 19:16:15 CEST 2010

  V Biosu mám wakeup zapnutý. Podle toho, co jsem vygooglil to je stejně
jedno, protože Linux si věci nastaví sám podle svých potřeb.

Vyzkoušel jsem program acpitool, který tvrdí, že umí popřepínat vše
možné tak, jak to je potřeba, aby se wakeup konal, ale zatím se
nechytám. Zkusím ještě i další návody. Snad to
vyjde

IH