Prozba na mini sponzoring.

Petr Žanta zanta na email.cz
Čtvrtek Říjen 21 18:53:47 CEST 2010

Jelikoz ti je mezi vami plno businessmanu, chtel bych touto cestou
poprosit o minisponzorink pro spital ve kterem pracuji.

Shanim par 10-20 kousku USB pameti o kapacite 128MB. Opravdu mi staci
128smicky, muze byt vetsi. Potrebuji par externim doktorum dat na flesce
softik o velikosti 50MB, ktery z ni budou spoustet a v pripade potreby
aktualizace mi ji jednoduse poslou ci donesou. Nechce se mi kvuli tomu
utracet za nejake gigovky a vic.

Urcite se nekomu vali ve sklade par takovych veteranu, ktere uz jako
prezent dat stejne nemuze, jelikoz by takovou kapacitou spis urazil nez
potesil.

Pokud se nekdo takovy najde, prosim at pisne na email ipetr na email.cz

Predem diky..!!