Jak zjistit stav screensaveru v konzoli?

Karel Zak kzak na redhat.com
Sobota Říjen 23 00:56:48 CEST 2010

On Fri, Oct 22, 2010 at 07:05:17PM +0200, d.petr wrote:

> Ano, tento směr je asi správný, děkuji, ale bohužel se mi jaderné
> kouzlo dneska nepovedlo. Škoda, že není něco z ncurses.

   char ioctlarg = TIOCL_BLANKEDSCREEN;
   int ret = ioctl(0,TIOCLINUX,&ioctlarg);

   if (ret >= 0)
       printf("%d\n",ret);

 mohlo by take jit o powersave (aka TIOCL_SETVESABLANK), podivejte se
 na "man setterm", pripadne na zdrojaky:

   http://git.kernel.org/?p=utils/util-linux-ng/util-linux-ng.git;a=blob_plain;f=misc-utils/setterm.c

> Ještě to
> zkusím v pondělí a když se nezadaří, prostě screensaver vypnu. Podle
> výrobce vydrží displej svítit několik let, takže ... :-)

 a co na to Al Gore?

    Karel

--
 Karel Zak  <kzak na redhat.com>