Jakou webkameru s prisvicenim na pruzkum, nebo lepe infra?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Říjen 26 07:56:08 CEST 2010

Ahoj,
já tam kromě podpory vidím další háček: délku USB kabelu. Kolem 6m asi
začnete mít problémy. Mohlo by pomoci prokládat prodlužky USB huby.
Podporu lze zjistit třeba tak, že někde seženete VID:PID a porovnáte
například s http://www.linux-usb.org/usb.ids
Láďa