Jakou webkameru s prisvicenim na pruzkum, nebo lepe infra?

Petr Klima tosuja na tosuja.info
Úterý Říjen 26 12:27:36 CEST 2010

Obecne bych v delce kabelu nevidel problem. muzete pouzit petimetrovou
pasivni prodluzku - to jeste norma zkousne a funguje to dobre. Daji se
koupit i petimetrove aktivni prodluzky, napajene primo z kabelu. Tech
pak muzete spojit vice.
Pasivni prodluzka je normalni kabel viz. napr.
http://www.alza.cz/kabel-usb2-0-prodluzovaci-d39978.htm

Aktivni varianta je treba neco takoveho:
http://www.alza.cz/prodluzovaci-5-m-a-a-aktivni-cerny-black-d115239.htm

Tosuja