Sitova WiFi karta jako AP pod linuxem?

Petr Barta Petr.Barta na black-sky.cz
Pátek Říjen 29 09:14:02 CEST 2010

Zdravim vespolek,
 	rozhodl jsem se trochu si upravit propojeni pocitacu v domacnosti,
a rozhodl jsem se, ze tentokrat vyuziju Wifi technologii (u nas na vesnici
zatim pasmo zarusene neni, takze se snikym pretlacovat nebudu).

 	Pokud by to bylo mozne, rad bych vyuzil jako APcko primo linuxovy
router, ktery propojuje do internetu vsechna moje sitova zarizeni, abych
odboural jednu z krabicek (switch). Nedari se mi ale najit zadnou
wiFi kartu, ktera by soucasne umoznovala praci v AP modu, a soucasne byla
podporovana v linuxu. Muzete mne nekdo prosim nakopnout spravnym smerem?

 	Pripadne, pokud zadna takova karta neni k dispozici, muzete mi
doporucit nejaky WiFi bridge (ano, potrebuji skutecne bridge, ne router),
ktery by podporoval uz 802.3n, se zpetnou kompatibilitou na b/g?
Predpokladam, ze podpora WPA/WPA2 je uz beznym standardem, na WEP uz se
rozhodne spolehat nechci. ;-)

 	Predem diky,
 	Petr